تو نیستی که ببینی

13

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

یکی از بدترین خصلت ما اینه که تا اولین علائم یه بیماری ای رو میدونیم

فکر میکنیم خودمونم همون بیماری رو داریم

و خیلی از حالات خودمون رو به اون بیماری و سایر علائمش نسبت میدیم

امروز مامان میگه پشتم گزگز میکنه

میترسم ام اس داشته باشم

و وقتی سایر علائم رو از اینترنت براش میخونم

همه رو داره!از نظر خودش

در صورتیکه خیلی از اون علائم رو ما نمی بینیم

و اکثر علائم حداقل توی چند بیماری یکسانند

مثلا خستگی هم برای کم خونی هست هم ام اس ...

مامان کم خونی داره و خستگیش بخاطر کم خونیشه

ولی چون توی علائم ام اس هم بود 

پس از نظر خودش ام اس هم داره



خوبه که پزشکی نمیخونه ها!وگرنه که همه بیماری هارو داشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
sami ra

نظرات  (۳)

منم همینجوری ام گاهی هزارتا مریضی رو بخودم نسبت میدم..
دختر تو اینجایی من دنبالت میگیردم؟؟؟؟؟بزنمت؟؟!!!
پاسخ:
زهرااااااااااااااا.....وای چقدر خوشحالم که بالاخره یه نفر از دوستای قدیمی رو پیدا کردم....
آدرست کوش؟
سمیرا من خودم کلا با خودم درگیر م...یه وب توی بیان دارم،ادرسش رو گذاشتم ولی فقط یکی دوبار نوشتم،تو همون وب قبلی بعضی وقتا مینویسم...اصن خودمم نمیدونم دارم چیکار میکنم...
خیلی دلم تنگیده بود واسه وب ت!!!:-* :-* :-* 
پاسخ:
بلاگفا خیلی خراب کرد.
سه سال متنامو حذف کرد.
میام وبلاگت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی