تو نیستی که ببینی

14

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

گاهی چقدر بی تجربه بودن بده


مخصوصا توی ارتباط با یه پسر


مثل دیشب


که بعد از همه ی پس زدنات


همه ی بی تفاوتیات


همه ی نخواستن هات


یهویی میای و میگی خانوم شما قصد ازدواج ندارین؟


و من واقعا هنگ میکنم و نمیدونم باید چی بگم


پس شوخی میگیرم و خودمم شروع میکنم چرت و پرت گفتن


شوخی میگیرم و میگم مگه واسم شوهرپیدا کردی؟


تو هم میگی اره دیگ خودم


و نمیدونی قلبم می ایسته وقتی پیامتو میخونم


کاش یه نفر بود


که تو رو مثل من بلد بود


که بهم میگف الان توی ذهنت چیه


فکر میکنم از دیشب

 تا حالا خنگ ترین دختر عالمم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
sami ra

نظرات  (۱)

والا منم اندازه ی تو ذوق کردم..
سمی شب عروسی من از اتاق بیرون نمیرماااا :دیییی
پاسخ:
نروووووووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی