تو نیستی که ببینی

20

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ

امروز با دوست روانشناسم صحبت میکردیم

همه چیز کاملا مشخص بود

اصلا نیازی به ریشه یابی و این چیزا نبود

حتی راه حل هم معلوم بود

ولی قضیه انکار منه....

حتی دلم نمیخواد بهش فکر کنم و به دنبال حلش باشم

دلم میخواد بگم امروز که خوشم

بقیه روزا هم به درک

ولی بعد از اتفاقاتی که این چند ماه افتاد

بعد از تمام دردسرایی که دوست بیچاره م کشید

و بعد از تمام حسای بد این روزا

تصورم از ازدواج کردنم پوچ شده

ینی تصویری که از آینده توی ذهنمه یه دختر خونه ی باباشه

که توی مزونش خیاطی میکنه

میره خیابون خرید میکنه

کلی هم برای خودش خوش میگذرونه

ولی ته ته دلش

غم از دست دادنه ...غم نداشتنش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
sami ra

نظرات  (۴)

خب توی تلگرام مفصل صحبت کردیم :دی
پاسخ:
بلیییی
سلام
 روزت مبارک
سمیزا تو خوشبخت میشی، انقده بد به دلت راه نده دختر خوب
پاسخ:
سلام.ممنون
باشد بنای خیری
منم دوس دارم و گاهی میرم سوال اهنگ های قدیمی...
مثلا بعضی از اهنگ های هایده و مهستی رو خیلی دوس دارم.و لیلا فروهر رو هم خیلی دوس دارم...مخصوصا اون اهنگ یار شیرین!!!:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی