تو نیستی که ببینی

21

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ

داشتم ویدئو موزیکای قدیمی رو می دیدم

چقدر آهنگاشونو دوست داشتم

مثلا سوزان روشن

با اون آهنگای قری و شادش

یا منصور

آهنگای فقط به خاطر تو و آلبومای اولش

یا ناهید.....

این ناهید داستان داره

اون زمونا ما یه ضبظ صوت کوچولو داشتیم

که همیشه سیمش دست من بود و تو کل خونه می کشیدم

ظهرها که مامانم اینا می خوابیدن

منم می رفتم تو اتاقم در و می بستم

هی لباسمو عوض میکردم و با آهنگ ناهید می رقصیدم

تقریبا 2 سال این حرکت ادامه داشت

تا اینکه ضبط بیچاره ترکید!!!

با آهنگای قدیمی مهستی هم خیلیییی حال میکنم

اصلا زندگی میکنم

حتی گوگوش قدیمی هم خوبه

اما از همشون بهتر داریوشه

اصن وقتی غم داری

هیچی مثل داریوش حال نمیده

مخصوصا یاور همیشه مومن باشه

خلاصه که من شدیدا عاشق آهنگای قدیمی ام...خیییلی خوبن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
sami ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی