تو نیستی که ببینی

24

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ
از الان استرس انتخاب واحد گرفتم
به همه هم گفتم اگ بهم 20 واحد ندن انصراف میدم
!
بزرگترین اشتباه هرکسی میتونه این باشه ک بذاره بقیه براش تصمیم بگیرن
یا حرفهای بقیه بتونه توی تصمیمشون تغییری ایجاد کنه
اگه به خواست خودم الان مامایی خونده بودم
شاید شاید شاید
خیلی موفقتر بودم از الان
البته که جدیدا فهمیدم
استعدادی که توی خیاطی دارم
توی هیچ رشته ی دانشگاهی ای نخواهم داشت
اون اولا هم کلی برام افت شخصیتی داشت اگر میگفتم خیاطی میکنم
البته هنوز هم داره ها
ولی خب خیلی کمتر شده!
بنظر شما خیلی ضایع س؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
sami ra

نظرات  (۴)

اتفاقا خیاطی خیلی هم خوبه..حداقل از شیمی که بهتره
پاسخ:
شاید...نمیدونم
سلام
 نه اصلا هم ضایع نیست
 اتفاقا خیلی هم خوبه که فهمیدی استعداد داری 
 مشکل بیشتر ما آدما اینه که هیچ وقت نمیفهمیم تو چی استعداد داریم دیگه چه برسه به اینکه بخوایم اونو شکوفا کنیم
 اصلا هم افت شخصیتی نداره
 این روزا طراحی و دوخت لباسهای شیک و مجلسی یکی از پردرآمد ترین کارهای  حلاله
 خوب نوعی هنرم که هست
 دیگه چی از این بهتر
 با توجه به پست قبلیت تمرکزتو بزار رو همین کار تا کاملا مستقل بشی
 موفق باشید سمیرا خانم

پاسخ:
ممنون
منظورم استقلال مالی بود 
یا هینکه گفتی یعنی دستت تو جیب خودت باشه
:))
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۳ ✿✿ یاشل ✿✿
به نظر من اگه رشته تاپ میخونی خیاطیو به عنوان یه تفریح تو زندگیت داشته باش و به همه بگو واسه اوقات فراغتمه.ولی اگه میدونی میخوای بعدها از طریقش پول در بیاری نیازی نیس حاشا کنی.خیاطی کلاس نداره ولی اگه خیاط خوبی بشی منبع درامد خوبیه.منم خیاطی کامل بلدم ولی علاقه نداشتم.درامدشم واسه اول کار خوب نیس .گذاشتم کنار.تهش باکلاس نیس.
پاسخ:
رشته ی تاپی نمیخونم.درواقع علاقه ی زیادی هم بهش ندارم.ولی خب هرچقدرم توی خیاطی حرفه ای باشی بازم شغل باکلاسی نیس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی