تو نیستی که ببینی

33

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

اتفاق عجیبی ست

اینکه تو

از سوغاتیت خوشت بیاید

آنقدر که بپوشی اش

و با آن به من هم پز بدهی

چه برسد به دیگران

اتفاق عجیبی ست

که لباس در تن تو

دقیقا همان چیزی باشد که در ذهن من بود

همانقدر اندازه

و همانقدر برازنده

و از همه عجیبتر این است

که تو بخواهی از این به بعد من برای تو خرید کنم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
sami ra

نظرات  (۳)

خدایی خیلی بهش میومد
پاسخ:
اوهوم
گفت اینبار تو بیا باهم برویم لباس بخریم و
من نرفتم!
پاسخ:
ما همیشه اونجایی که باید باشیم نیستیم
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۹ ✿✿ یاشل ✿✿
معلومه دغدغه عشق داری.امیدوارم به روزای خوش برسی
پاسخ:
ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی