تو نیستی که ببینی

36

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ
پاییز که میشه
به یه خلسه ی عجیبی میرم
رو هوا راه میرم
رو هوا حرف میزنم
احساساتی میشم
خیلی خیلی احساساتی میشم
با هر بارون گریه م میگیره
وقتی بیکارم بغض میکنم
دلم میخواد تو خیابونا قدم بزنم
فکر کنم
آروم آروم قدم بزنم
و هیچکس حتی بهم نگاه نکنه
هندزفریم تو گوشم باشه و آهنگای مورد علاقه مو گوش کنم
پاییز ک میشه
انگار هیچ چیز و هیچ کس مهم نیست
فقط منم و منم و من!!!!!
یه منه سردرگم و گیج
چقدر این گیجی رو دوس دارم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
sami ra

نظرات  (۱)

نسبت به 28 مهر چه حسی داری؟! :)))
پاسخ:
حس بد...کلا نمیدونم چرا روز تولدمو دوس ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی