تو نیستی که ببینی

43

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ

فیلم ها و کتاب ها

تاثیر خیلی زیادی روی من میذارن

ممکنه شادترین روز زندگیم

به خاطر یک کتاب غم انگیز

یا یک فیلم گریه دار

تبدیل بشه به روزی که من سراسرش رو بخوام با بغض بگذرونم

یا حتی ممکنه

باعث بشن امیدی که به خیلی چیزا دارم

به نقطه ی صفر مطلق برسه و 

دلم بخواد برای همیشه ریشه ی تلاشامو بخشکونم

و بیخیال اون چیز بشم

من معتاد رمان خوندن هستم

میتونه رمان های کوچه بازاری و از نظر خیلیا سخیف باشه

یا رمان هایی که بهترین آثار ادبی بودن

و بعضیاشون

به قدری روی من تاثیر داشتن

که هنوزم که هنوزه

حتی فکر کردن بهشون بتونه من و از این رو به اون رو بکنه

و من دوباره

تحت تاثیر سریالی که اخیرا می بینم

رمانی که اخیرا خوندم

دوست دختر "او" که توی دانشگاه باهاش چشم تو چشم شدم

وقفه ی چند روزه ای که توی حرف زدنمون پیش اومده

دارم حس میکنم که باید برم

و ترک کنم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
sami ra

نظرات  (۱)

من هنوز دارم غصه دانیار و حسام رو میخورم...
بچم حسام :(((
پاسخ:
آخ آخ ....چقد طفلی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی