تو نیستی که ببینی

44

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ
تازه اوایل پاییزه و من سرما خوردم
اصلا سرما خوردگی خیلی خیلی خر است
متنفرم از علائمش...سر درد...استخون درد... و از همه بدتر عطسه و آبریزش بینی

+چقدر توجه های کوچیک تو لذت بخشه...
چقدر وقتی مهربونی دوستت دارم
چقدر دلم میخواد هیچکس نباشه و فقط من و تو باشیم
حتی با بی تفاوتیات
کم محلیات
دوست نداشتنات
چند روزه که اسمت هم میتونه بغض بشه تو گلوم
من تو رو از همون امام رضا و مشهدی که بهم داد
پس میگیرم
برای خودم
برای تمام عمر خودم
برای همیشه...
من تو رو
پس میگیرم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
sami ra

نظرات  (۴)

منم سه هفته پیش سرما خورده بودم.جدا که خره

هنوز ناراحته یا دیگه چیزی نگفت؟!
پاسخ:
چیزی نمیگه
سمیرا این "خر است " تیکه کلامته که داره همه جا خودش رو نشون میده
فکر کنم در حال نفوذ به واژگان منم باشه :)
پاسخ:
آره انگار تیکه کلامم شده!
چه جالب...یعنی من بدآموزی دارم؟؟؟؟
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۴ ✿✿ یاشل ✿✿
همه سرماخوردن.ویروس که بیاد اول پاییز و آخر نمیشناسه

آبریزش بینی خر اندر خر است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی