تو نیستی که ببینی

45

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ
موندم بین دلم و عقلم
موندم دل به دلم بدم
یا دلم و بکشم و عقلم و به کار بندازم
ساعتها گریه میکنم
و نهایتا هیچ 
ساعت ها با خودم حرف میزنم و
نهایتا هیچ

نمیدونم چیکار کنم
گیجم
گنگم
خوابم
کاش بخوابم
و 3 ماه دیگ بیدار شم.
3 ماهی ک از همه این اتفاقات گذشته باشه
تصمیما گرفته شده باشه
دودلیا
گریه ها
همه چی....
وقتی بیدار میشم
دوباره من باشم و تو
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
sami ra

نظرات  (۲)

:((
کاش من هم خوابم میبرد برای یک مدت طولانی
مثلا یک سال یا بیشتر :(
کاش اتفاقاتی بیافته که دلسردی هام , شک هام , تردید هام همه و همه برن پی کارشون :(
پاسخ:
اگه اینجوری بود خیلی از ماها سالهای بیشتری زندگی میکردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی