تو نیستی که ببینی

46

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

گاهی اوقات

حرفهایی رو به مامانت میگی

که کمکت کنه

درعوض می بینی

از همون حرفا استفاده میکنه که کاری که بنظر خودش درسته رو انجام بدی

من الان دقیقا توی چنین وضعیتیم.

خیلی اوضاع بدیه

از یه طرف نمیتونم بهش ثابت کنم درست فکر میکنه

از اون طرف اونم رازی رو که بهش گفتم دستاویزی قرار داده

وه نتونم طبق میل و خواسته م عمل کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۲
sami ra

نظرات  (۳)

کاش نمیگفتی..
درکت میکنم
پاسخ:
مرسی
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۴ ✿✿ یاشل ✿✿
مامانا که رازنگه دارن.حالا یه جوری درستش کن.اینقرم رمزی ننویس دختر(مبهم منظورمه)
پاسخ:
مامانا راز نگه دارن.ولی از رازت علیه خودت استفاده میکنن
چشششم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی