تو نیستی که ببینی

51

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸ ق.ظ

فکر میکنم که نوبت مسابقه ی من شروع شده

باید خودمو برای یه جنگ درست و حسابی آماده کنم

برای جنگیدن بخاطر آینده م

امروز فکر میکردم

اینکه ما همیشه تو زندگیمون کوتاه بیایم

همیشه باعث ضرر میشه

چون میشه وظیفه

الان توی زندگی من همین اتفاق افتاده

چون همیشه کوتاه اومدم و گذاشتم سایرین برام تصمیم بگیرن

الان ک خودم میخوام تصمیم بگیرم

انگار دارم عصیان گری میکنم و چقدر بی ادبانه دارم روی حرف بزرگترم حرف میزنم

امروز فهمیدم

کوتاه اومدن همیشه بدترین کاره

چون اجازه ی تصمیم گیری رو ازت میگیره

چون همیشه میگن اون ک هرچی ما بگیم نه نمیاره

پس ما هم به خواست خودمون عمل میکنیم

امروز بیشتر از همیشه به حال برادرم غبطه خوردم

چون اون کسیه ک هیچکس نمیتونه براش تصمیم بگیره

اون کسیه ک هیچوقت اجازه نداده کسی توی مسائلی ک به خودش و آینده ش مربوطه دخالت کنه

چون زندگی منو دیده

چون فهمیده باید بجنگه

منم از امروز میخوام بجنگم

برای چیزی ک حق مسلم منه

برای انتخابم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
sami ra

نظرات  (۳)

باید بجنگی سمی..این یه بار رو اصلا نباید کوتاه بیای
پاسخ:
دارم می جنگم
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۷ شاهین اشتری
عکسشو بده با بچه ها بریزیم سرش نفلش کنیم :)) 
فرض کن دارم سیبیل تاب میدم الان
پاسخ:
واقعا کاش شدنی بود!
مثلا تو هم سیبیل داری!!!!
 سلام خانم
 نبینم اعصابت خورد باشه و روح لطیفت آزار بینه
چرا خودتو اذیت میکنی
 سفت و محکم به بابا و مامانت بگو نمیخوام
 من از این مرد خوش نمیاد و دوس ندارم زورکی و فقط به خاطر خواستن شما ازدواج کنم
 قطعا بابات انقده دوست داره ک حرفتم راحت متوجه بشه
 بگو من کسی رو میخوام ک دلم باهش خوش باشه نه اینکه یک عمر در کنارش احساس خوشبختی نداشته باشم و ناراحت باشم از ازدواجم 
بهشون بگو من شوهر تحمیلی نمیخوام
باشه؟
پاسخ:
گفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی