تو نیستی که ببینی

56

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ

زندگی ای که با عشق شروع بشه خیلی سخت میگذره.مرد توی زندگی شکاک میشه

جمله ای که مامانم روزی 100 بار تکرار میکنه

و واسش مثالهای عینی میزنه

منم تایید میکنم و میگم آره دقیقا

اصلا عشق و عاشقی چیه

اونم ساکت میشه و میره تو فکر

همیشه دوس داشتم قبل از ازدواج با طرف مقابلم آشنا باشم

حداقل چیزی هم که از اون رابطه میخام حس خوبه

حالا که از بیرون به خواستگار سابق فکر میکنم

میتونم بفهمم چرا هیچوقت جذب اون آدم نمیشدم

ایشون آدم دو دوتا چهارتایی بودن

حتی توی روابط

ینی وقتی قرار بود ما برای شناخت از هم با هم مراوده داشته باشیم

ایشون تمام مدت دلش میخواست سوال جواب محوریت اصلی صحبتا باشه

هرچقدر هم من سعی میکردم صحبتها رو به حرفهای متفرقه بکشونم

ایشون حرفارو به آینده و تصوراتش از ازدواج میکشوند و دوباره بحث سبک سنگین کردن میومد وسط

مثلا من باذوق و شوق از جایی که رفته بودم تعریف میکردم 

از اینکه چقد اون خونه حس خوبی بهم میداد

و اون میگفت برای آینده چنین خونه ای مد نظرشه و اگه تو قیمت به توافق برسن اون خونه رو اجاره میکنه

ومن ساکت میشدم و فکر میکردم اون خونه رو فقط برای آرامش دوست دارم

نه برای یه عمر زندگی

چیزی هم که معلوم بود بهش گفتن

و اون خیلی تلاش میکرد که حتما اجرا کنه

ولخرجی و خوب خرید کردن بود

با اینکه این خیلی ویژگی خوبیه

ولی معلوم بود که یجورایی طبق گفته ی یه نفر داره انجام میشه

نه از سر عادت

یا اینکه ایشون مدام گوشزد میکردن که هیچی پول ندارن

هیچی سرمایه ندارن.

شرایط اقتصادیشون خیلی بده(با اینکه نبود )

و اگر تا چند ساله دیگه وضعیت همین باشه من میتونم کنار بیام یا نه

خیلی بهم برخورد که فکر کرد من بخاطر پول داشتن یا نداشتنش میخام روی ازدواج باهاش فکر کنم

خیلی ناراحت کننده بود که انگار کسی بهش گفته خیلی در باغ سبز نشون نده

بذار فکر کنه خبری نیست که توقعش رو بیاره پایین

و من دارم فکر میکنم

ازدواج با کسی که عاشقشی در کنار کلی از سختیا

یا ازدواج با کسایی که حساب کتاب کننده میان جلو

کدومش بهتره؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
sami ra

نظرات  (۴)

سلام 
اولی خیلی بهتره
چون وقتی عشق باشه گذشت و حمایت هم هست واین یعنی آینده خیلی روشنخواهد شد
چون با تحمل سختیها باعث میشی همسرت تو خیلی از مسائل کم نیاره
 خوشبخت باشی سمی


پاسخ:
منم با اولی موافقم.مرسییییی
فقط من خوشحالم که اون پسره شوهرت نشد!
ایش با اون قیافه اش :/
پاسخ:
تو هنوز یاد قیافه ش میفتی!
من به جرات میتونم بگم قیافه ش یادم رفته
از بس من با حجب و حیام.مدیونی فکر کنی از بس قشنگ نبود
منم احساسات طرف مقابلم خیلی برام مهمه !: دی
نمیدونم چرا ولی حتی منم که فقط وبت رو میخوندم ازش خوشم نمیومد !:\
:(

چی باید گفت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی