تو نیستی که ببینی

60

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

متنفرم از اینکه مجبور باشم تند تند امتحان بدم

اصلا حالم از امتحان بهم میخوره

کی میشه درسم تموم بشه راحت شم از این امتحانا!

دیروز بعد از مدتها با دوستای دانشگاهی

رفتیم بوفه و کلی مسخره بازی درآوردیم

جرات و حقیقت بازی کردیم

ولی هیچکس ریسک انتخاب حقیقت وسط دانشگاه رو نداشت!

امروز که توی آینه به خودم نگاه میکردم

دیدم پوست صورتم نسبتا صاف شده

و اگه با این تخمه خوردنا خرابش نکنم

میشه دیگه آرایش نکنم

البته این نکته رو بگم که کلا آرایش من قبلا فقط خط چشم بود و رژ

که خب الان همونم میشه استفاده نکرد...

ولی واقعا هیچ لذتی برای دخترا بالاتر از لاک زدن و آرایش کردن نیست


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
sami ra

نظرات  (۲)

خداروشکر من که میان ترم هام تموم شد :دی

فقط لاک و رژ :))
۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۶ روشنا ی صبح
من هنوز یکی دیگه دارم :((
سخت هم هس :(

انقد این چند روز همه از لاک حرف زدن ک هوس کردم برم لاک بزنم :)

نه حوصله ی ارایش دارم نه وقتش رو!!
کی ساعت پنج و نیم شش صبح حال ارایش داره ک من داشته باشم :/
اصلا هم تنبل نیستم :دییی
پاسخ:
آخ آخ از ساعت پنج و نیم شش صبح متنفرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی