تو نیستی که ببینی

62

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ

خنده دار ترین قسمت ماجرا 

میرسه به جایی که

کسی و که تا حالا نمیتونستی بپذیری

کسی و که تا حالا بهش هیچ حس خاصی نداشتی و بخاطر صحبت های الکی جوابشو میدادی

کسی که هفته ی پیش بهت پیشنهاد دوستی داده و تو محترمانه رد کردی

بعد از یکم فضولی نصفه شبانه

بشه همون کسی که همیشه میخواستی و دنبالش بودی

همون کسی که تو رویاهات بوده و مطمئن بودی بهش نمیرسی

و حالا که تو بخواهی اورا

او دیگر نخواهد تورا!!!!!!!

(خیلیم جمله خوشگلیه !اعصابم خورده همین ازم بر میاد )

و فکر کنم باید دست به دامان رابط های اون دنیایتان شوی

تا او دوباره تو را بخواهد

و تو هم این بار قول بدهی که تا همیشه بمانی!!!!


+تازه اگر بشه آقای خواستگار و رد کرد!مگه ول میکنن!!!

ینی واسه اولین بار دارم یکی از فانتزیای خرکیمو تو دنیای واقعیم میبینم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
sami ra

نظرات  (۶)

آخ سمی فک کن این جور بشه خیلی باحاله :))))
پاسخ:
چون من راضیم و خیلی دلم میخواد جور بشه نمیشه!!!!شانس که نداریم
سلام چی شده سمرا خانم؟
 
این ک الان نوشتی یعنی چی؟ این الان یکی دیگست؟ پس اون پست پایینت چی میشه؟
 چرا انقده خودتو اینور اونر میکنی
 خوب بشین تو خونه و منتظر باش یکی ک لایقته بیاد ببرتت دیگه
 ای بابا
 یعنی الان تو خواستگارو میخوای اون نمیخواد؟
 یا اینکه این یه نفر سومیه ک تازه اومده
 چند تا مجهول داره این معادله
 مخم ترکید، :(((
 خیلی مبهم نوشتی
 امیدوارم تهش هرچی ک هست لبخند رضایت رو رو لابت بشونه


پاسخ:
خواستگار جداس!تو جداس!اینی هم که نوشتم جداس!
والا من تو خونمون نشسته م و منتظر خواستگارم نیستم.اینایی هم که مینویسم برای همه دخترا پیش میاد
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۸ روشنا ی صبح
یعنیا خیلی خوش شانسی ک تونستی رو کره ی خاکی یکی رو پیدا کنی ک مطابق خواسته هاته!
حتی اگه فعلا نخوادت!

ان شاالله هرچی خیره برات اتفاق بیفتی دوستی :)
پاسخ:
واسه اولین بار توی تمام زندگانیم کسی پیدا شده که از لحاظ عقلی و فانتزی شبیه آرزوهامه
مورد جالبی باید باشه، این تغییر...
امیدوارم همونی بشه که میخوای :)

بیا پیش منم 💕
پاسخ:
مرسییییی
به هر حال امیدوارم هر چی خواست واقعی و از ته دلت برات پیش بیاد
 ولی وقتی این جمله هات رو میخونم این تغییر نظرت رو اصلا متوجه نمیشم و نمیتونم درک کنم، مگه میشه یکی رو انقد بخوای بعد دلت یکی دیگه رو بخواد؟
 

هنوز هم معتقدم خوشبختی واقعی من زمانی ست

که تو لبخند میزنی

تو من را می بینی

و مثل وقت هایی که خوب من بودی

برای ناراحتی هایم شوخی می تراشی

و دلم را به توجهات اندکت خوش میکنی

هنوز هم معتقدم

اگر مرا هیچوقت نخواهی هم

همیشه برایم عزیزتر از همه ی عزیزانم میمانی

و شاید 

تا آخرین روز زندگیم

هیچوقت

هیچکس

نتواند آن حس خوبی که از با تو بودن داشتم را

برای من تکرار کند


برای روزهایی که نیستم

برای تو




پاسخ:
جاست فور فااااان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی