تو نیستی که ببینی

68

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

هیچوقت یادم نمیاد توی مسافرت و توی جاده

آدم پرحرف و پرجنب و جوشی بوده باشم

همیشه آهنگ های مورد علاقمو میذاشتم و

تا خود مقصد زل میزدم به جاده و ماشینا

گاهی هم خودم و به خواب میزنم

که کسی سوالی ازم نپرسه

که مجبور نباشم جواب کسی رو بدم و با کسی حرف بزنم

تنها جایی که من و اینقد ساکت و درخود فرو رفته خواهید دید همین جاست

و من برای رفتن به دانشگاه هرروز 1 ساعت توی جاده م

هندزفری جانم رو میذارم و

کنار پنجره میشینم و

آهنگامو گوش میکنم

مدل آهنگ گوش دادنمم اینجوریه که یهویی یه عالمه آهنگ میزنم جلو

و هر آهنگی که پلی شد رو گوش میکنم

گاهی هم فانتزی میزنم و میگم این سری اولین آهنگی که پلی بشه

همون آهنگیه که وقتی "فلانی" گوش میکنه یاد من میفته

کلی هم بابت آهنگای عاشقانه ای که به نام او پلی میشه ذوق مرگ میشم

از وقتی از همه بریدم

امروز که یکم همه چی به حالت سکون خودش رسیده بود

تازه یادم افتاد که او هم نیست

و تازه یادم افتاد که من تمام دیروز رو به عادت همیشه برای او آهنگ پلی کردم

امروز تنها آهنگی که به نام او پلی شد

آهنگ اشتباه مهدی یراحی بود!

شنیدین؟؟؟؟؟؟؟

مینویسمش در ادامه مطلب

از کدوم اتفاق ترسیدی

از کدوم حادثه پشیمونی

چی شده که به من نمیشه بگی

چی شدی که خودت هم نمیدونی


به سکوتم مدام مشکوکی

از سکوتت مدام داغونم

تو چرا از نگاهم می ترسی

من که چیزی ازت نمیدونم


پر دلشوره ای حواست نیست

چی شدی چی چشاتو ترسونده

اگه از من دلت گرفته بگو

اگه فکر میکنی دلی مونده


"واسه هر اشتباه راهی هست

اگه میدونی اشتباه کردی

من هنوزم کنارتم با عشق

کمک میکنم که برگردی"


خودت رو دور میکنی از من

از منی که رو مرز تردیدم

داری به کی جواب پس میدی

من که چیزی ازت نپرسیدم


اگه باید بری برو راحت

اگه باید برم بگو میرم

اگه دلشوره ی من و داری

برو من ردتو نمیگیرم


"واسه هر اشتباه راهی هست

.

.

 ."


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
sami ra

نظرات  (۵)

لایک
پاسخ:
کامنت بذار
باز من همش در حال ورجه وورجم:دی

آهنگش را دوس داشت:)
پاسخ:
مرسی!
ممنونم ازتون واسه اینکه اومدین وبم وکامنت گذاشتین
باشد بنای خیری
ما هم‌معمولا اهنگ گوش‌میدیم و بسته به مسیر خوراکی میخوریم گاهی هم عکس میگیرم من!;-) 
پاسخ:
خوراکی وقتایی خوبه که با دوستاتی
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۷ ✿✿ یاشل ✿✿
حالا اگه من باشم تا خود مقصد حرف میزنم و مخ طرفو میخورم.فکر کنم ما دو تا متضاد هم باشیم
پاسخ:
چقد متضاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی