تو نیستی که ببینی

74

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

بهترین روزای زندگی من

روزاییه که هیچ کاری ندارم انجام بدم

فقط میخورم

میخوابم

فیلم می بینم

میرم اینترنت(البته الان اینترنتمون قطعه و مجبورم با اینترنت خطم سر کنم )

رمان های مورد علاقمو میخونم

....

کلا از روزایی که هیچ کاری ندارم انجام بدم خوشم میاد!

مثل امروز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
sami ra

نظرات  (۳)

ولی من کلی کار دارم :(
۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۴ ✿✿ یاشل ✿✿
خوش بحالت که کاری نداری.من دلم میخواد یه روز میشد کاری نداشتم انجام بدم هی میخوابیدم .این سه روزم واسم تعطیلی نشد 
۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۴ ثمین سعیدی نیا
منم میخام:|
پاسخ:
ایشالله برای همهه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی