تو نیستی که ببینی

80

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

یلداتون مبارک!

ما که دیشب هرچی فال گرفتیم توش وصال یار درومدو

فرزند صالح و

نیک بختی!!!!!

شما چطور؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
sami ra

نظرات  (۵)

:)))
من که دیشب چندین بار فال گرفتم هر بار هم ی چیزی در اومد!!:))))
پاسخ:
پس چرا برای من همش درست بود؟!
فال نگرفتم ولی حافظ خوندم که یادم نیس کدوم شعر بود :دی
پاسخ:
خسته نباشی
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۷ روشنا ی صبح
من هرچی گرفتم اومد ب کسی امید نداشته باشته و سخت کار کن :/
پاسخ:
چقدر بد!
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۳ ✿✿ یاشل ✿✿
منکه اصلا فال نگرفتم.اینقدر خسته بودم که یادم رفت
پاسخ:
هه...من هیچوقت یادم نمیره
امسال دیوان حافظم رو قرض دادم 

نگرفتم
پاسخ:
چه بد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی