تو نیستی که ببینی

83

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

چند وقتیه

وقتی وارد یه مغازه میشم و میخوام خرید کنم

خانوما و دخترای دیگه ای که توی اون مغازه مشغول انتخاب هستند

یهویی برمیگردن سمت من و

ازم میخوان بین اون دو رنگ یا دو لباسی که موندن 

یکی رو براشون انتخاب کنم

منم با یه لبخند 

مجبور میشم بگردم و خوشگل ترین لباس رو از نظر خودم انتخاب کنم

تا خونه هم با خودم کلنجار برم که اگه خانومه خوشش نیاد چقدر به من بد و بیراه بگه!

دیشب که رفته بودم برای مامان لباس بخرم

یه خانوم با دختر 16_17 ساله اومده بودن برای خرید

حدس میزدم که اون دختر تازه عروس اون خانوم باشه

از صحبتهای خیلی رسمیشون

از سوالاشون

از معذب بودنشون

خانومه یه یقه اسکی خیلی خوشگل برای دختره انتخاب کرده بود که 2 رنگ داشت

دختره هم دقیقا اون رنگی که زشت بود رو پسندیده بود

خانومه هم از دختره خواست که از من بپرسه کدوم رنگ رو برداره

طبق معمول منم با یه لبخند اون رنگی رو که خانومه گفت انتخاب کردم و به دختره گفتم

با شلوار لی و شلوار مشکی خوشگل میشه

به امید اینکه خب الان انتخاب میکنن و میرن

ولی دختره وارد فاز دوم شد و حالا مونده بود لی مشکی بگیره یا آبی!!!!

وای که دلم میخواست سرشو بکنم!

تمام مدت که بر میگشتم خونه

به این فکر میکردم که چجوری تونسته شوهر انتخاب کنه

وقتی هنوز بین دو رنگ لباس و شلوار نمیتونه تصمیم بگیره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸
sami ra

نظرات  (۲)

قالب نو مباااارک...:-) 
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۸ ✿✿ یاشل ✿✿
بعضیا تو خرید و ست کردن تجربه ندارن مثل خود من.اینقدر دو دل بازی در میارم که میگم الان فروشنده عصبی میشه پرتم میکنه بیرون ولی وقتی خریدم هم به تجربه هام اضافه شده هم از خریدم مطمئنم.اینام گناهی ندارن حتما مثل منن
پاسخ:
من خودمم خیلی فکر میکنم که کدوم رو بردارم با کدوم لباسم ست کنم و این حرفا ولی باید جای من بودی و چهره ی دخترو می دیدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی