تو نیستی که ببینی

86

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

همه میگن درست که تموم شد باید بگردی دنبال کار

با اینکه کار کردن توی آزمایشگاه رو واقعا دوس دارم

ولی وقتی فکر میکنم کار کردن من باعث میشه یه پسر بیکار باشه

واقعا به این نتیجه میرسم که بهتره تو خونمون بشینم

و از بیکاری حوصله م سر بره

تا بخوام برم سر کار

درسته که بعضی کارها واقعا خانومانه هستند

یا نیازمند حضور یک خانوم 

ولی بیشتر کارها  مردونه ن 

و این وظیفه ی یک مرده که بیرون از خونه کار کنه

و خرج یک زندگی رو دربیاره

متنفرم از دخترایی که خودشونو توی کارای مردونه دخیل میکنن

که بگن منم میتونم و من چیزی از مرد کم ندارم

اتفاقا بنظر من زن با مرد خیلی متفاوته

زن خیلی ظریفو شکننده س

و اصلا نباید درگیر کارای سخت و قدرتی بشه

اصلا و ابدا هم اشکال نداره که زن توی خونه باشه

چون اگر خوب برنامه بریزه میتونه تمام وقتش رو خوب بگذرونه و بیکار نباشه

مجبورم نیست حتما غذا درست کنه و بچه رو پرستاری بکنه

از بس دخترای ما رفتن سر کار تا بتونن خرج خودشون رو دربیارن

پسرا بیکار شدن و همه چیز به خیابون کشیده شد

پسر بیکار مزاحم میشه

پسر بیکار معتاد میشه

پسر بیکار انگل جامعه هم میشه!!!!

افسرده هم میشه

گاهی اوقات هم پررو میشه و پرتوقع!

و دقیقا میگرده که یه زن کارمند پیدا کنه که خرج زندگیش رو اون تامین کنه

خلاصه ک دخترا برین بگردین...خوش بگذرونین و پول خرج کنین

باور کنین وظیفه ی شما نیست که خرج یک زندگی رو بدین

بذارین آقایون برن سر کار

و سرشون به کار و زندگیشون گرم بشه

فقط در صورتی برید سر کار که شغلتون لطیف باشه یا توی اون موقعیت به حضور زن نیاز باشه مثل رشته های پزشکی و پیرا پزشکی یا دبیری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
sami ra

نظرات  (۴)

سلام عالی بود به منم سربزن
اینجوری نیست عزیزم! خیلی از پسرا اصن دنبال کار نمیرن لم میدن گوشه خونه! 
ولی پررو بودن رو قبول دارم!! پسره خودش دیپلم ردی داره دنبال دختر کارمند میگرده!!!:-\ 
پاسخ:
اونا کلا آدمای تنبلی ان!اصلا با این دسته کاری ندارم
من کار تو آزمایشگاه های بو گندو ئه شیمی رو اصلا دوست ندارم.

ولی موافقم که زن نباید هر شغلی رو داشته باشه..بنظرم بهترین شغل واسه زن معلمیه 
پاسخ:
دقیقا
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۷ یاشل.ماجراهای خواستگاری
با نظریه ت موافقم ولی فقط در صورتی میشه اجراش کرد که یه پدر پولدار داشته باشی که تا هر سنی تو خونش بودی خرجتو بده حالا هر خرجی.و وقتی دلت چیزای بیشتر خواست مجبور نشی قیدشو بزنی.
وقتی تو نری سر کار یه دختر دیگه میره و این دلیل نمیشه که پسرا بیکار نمونن.اونا اگه بخوان کار کنن کار هست خودشون بیعار شدن
ولی موافقم که بعد از ازدواج زن تا اونجاییکه میتونه نباید بره سر کار من خودم مخالف کار کردن زن متاهلم
پاسخ:
منم بیشتر نظرم روی بعد از متاهل شدنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی