تو نیستی که ببینی

91

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

من معتقدم

خیلی از آدما

بعد از رفتن شخص خاص زندگیشون

دیگه زندگی نکردن

حداقل توی زندگی خودم

بعد از "او"

همه چی خیلی بد گذشته

البته که منم هیچ تلاشی برای بهتر کردن شرایط نکردم

گاهی تلاش میکردم

ولی خیلی زود دلزده میشدم و شکست رو میپذیرفتم

هراتفاق بدی هم که افتاد

فقط مثل یه بازنده نشستم و نگاه کردم

بعد هم کلی غصه خوردم و خودم و سرزنش کردم

و دوباره از فرداش خودم و زدم به بی عاری و بیخیالی

من معتقدم

خیلی از آدما توی یه مقطعی

همه چی رو میذارن کنار

و از همه مهم تر خود وجودیشون رو فراموش میکنن

یا میشن فردمورد پسند خانواده و اجتماع

یا میشن یه آدم یاغی و سرکش

دسته ی اول

به زندگی بی تفاوت و مسخره ی خودشون ادامه میدن

دسته ی دوم هم تلاش میکنن که حواس همه رو به خودشون جلب کنن

+امروز که شهرزاد میدیدم

به این فکر میکردم که هم شهرزاد

و هم فرهاد

از دسته ی اول هستند

کسایی که خودشون رو فراموش کردن

و دارن سعی میکنن مورد پسند خانواده و اجتماعشون باشن!

عشق محرک آدمه

و باعث شادابی جسم و روح میشه

بدون عشق ما آدما یه مترسکیم!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
sami ra

نظرات  (۲)

از دست دادن او قطعا دردناک و وحشتناکه..

والا من الان صبر ندارم امتحانام تموم شه برم تهران...
پاسخ:
منم ببر
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۳ یاشل.ماجراهای خواستگاری
عشق باید همیشه تو زندگی باشه ولی نمیشه بگی فقط یه عشق وجود داشته باشه.چون عشق میتونه زیاد به وجحود بیاد و حس خوب بده به آدم.ایشالا بازم از این حسای خوب پیدا کنی
پاسخ:
مرسییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی