تو نیستی که ببینی

93

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

بعد از 16 سال تحصصیل

دیشب اولین شبی بود که بخاطر یه امتحان بیدار می موندم

اصولا اینجانب معتقد هستم که در زندگی هیچ چیز جز خواب و غذا و خنده اهمیت پیدا نمیکند!

البته گاهی "او" به اندازه ی این سه گزینه اهمیت می یابد که از آن فاکتور میگیریم

اساسا در زندگی هیچوقت نشده که بخاطر چیزی از خوابیدنم بگذرم

و همیشه هرطوری شده در روز 6 الی 8 ساعت میخوابم

حتی شبایی که دیر میخوابیدم و صبح زود باید میرفتم دانشگاه

سر کلاس میخوابیدم تا کمبود خوابم جبران بشه!!!

کم کم به این نتیجه میرسم که من حتما و قطعا از نوادگان اصحاب کهف هستم

که اینقدر به خواب علاقه دارم!

و مطمئنم اگر هنگام عطسه مویرگای مغزم پاره نشه

حتما از بی خوابی سقط میشم!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
sami ra

نظرات  (۴)

هیچ چیز مثل خوردن و خوابیدن لذت بخش نیست :دی
پاسخ:
دقیقا
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۳ آوو کادو
خواب راحت نعمته :-)
خوشبحالت من همیشه بیدار میموندم:|
پاسخ:
چقدر بد...من نمیتونم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۹ ✿✿ یاشل ✿✿
وای چقدر مثل منی تو.منم از خوابم نمیگذرم.و اینقدر شبای بیداریم کم بوده که یادمه کی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی