تو نیستی که ببینی

94

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۲ ب.ظ
روزای خوبی نیست
دیروز یه دو ساعتی نشستم و برای خودم گریه کردم
بعدم کاسه کوزمو جمع کردم و به زندگی ادامه دادم
دارم به اون مرحله از آدم بودن میرسم که برای هرچیز ناراحت کننده ای فقط 2 ساعت وقت بذارم
خیلیم هم خوب!
البته بعدشم هندزفری گذاشتم که یکم حالم خوب بشه
در عوض اینقدر آهنگای آه و ناله ای بود که بیشتر گریه م میگرفت!
این دیگ چه وضعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه بنده خدایی آلبوم جدید داده....
ملودی و نوع خوندن که شبیه همه...
متن شعرا هم کپ همه
انگار یه مثنوی غم نامه رو چند قسمت کرده!
البته اینکارم نکرده چون اینقدر جملاتی که توی شعرا استفاده میشه شبیهه که حالت بد میشه
تمام مدت هم آه و ناله و فغان که چرا من و ول کردی و چرا نیستی و چرا رفتی.....
عی بابا من آدم سالم هم اینارو گوش کنم به عنوان طرفدار ولت میکنم
چه برسه به اون بنده خدا که قراره 24 ساعته ور دلت باشه
آدم افسردگی میگیره خب!
کلا وضع موسیقی افتضاح شده
درسته که اکثر ماها آهنگ غمگین دوس داریم و گوش میکنیم
ولی نه اینکه هرکسی با هر صدایی از این آهنگا بخونه
تمام آهنگا با اشعار خیلی سخیف چرا رفتی و چرا نیستی و من دارم میمیرم و اینا!!!!!!!!!
از نظر من فقط محسن چاوشی میتونه عالی غمگین بخونه
بطوری که از گریه خفه شی
بقیه یا خدافظی کنن
یا آهنگ عروسی بخونن...
چقدر از این آهنگ شادا که بشه باهاش قر بدی کم شده!
خیلی نگرانم:(


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
sami ra

نظرات  (۳)

فقط شجریان!! حتی غمگین خوندن چاوشی هم بنظرم خیلی بیخودی عشقولانه و غمگینه :دی
پاسخ:
من سنتی دوس نمیدارم 
کاش حامدپهلان ی اهنگ بخونه به اسم سیمرا!!! هی باهاش قر بدیم!!!:)) برم پیشنهادش رو بدم؟!;-) ;-) 
:-* :-*  حالا اینا رو دیدی که اهنگه اسمش غمیگنه خودش شاد؟!! خو بگو لامصب اگه ولت کرده رفته دیگه این دوپس دوپس چی میگه؟!!!:)))
پاسخ:
آخ آخ دقیقاااااا....آدم نمیدونه قر بده یا گریه کنه
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۸ ✿✿ یاشل ✿✿
موافقم فقط چاوشی.لامصب تکراریم نمیشه همیشه حرف واسه گفتن داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی