تو نیستی که ببینی

100

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ق.ظ

دلم میخواد یه مدت برم یه خونه ی دیگ...یه شهر دیگ...یه کشور دیگ حتی

خسته شدم 

از اینا...از افکارشون...از نفهمیشون


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
sami ra

نظرات  (۷)

ای بابا :(
سلام
 روی خواستت پا فشاری کن و به هیچ وجه نذار دیگران نظرشونو بهت تحمیل کنن، اصلا لازم نیست جایی بری فقط سفت و محکم روی نظرت وایسا
تو توانشو داری
منم‌خیلی وقتا به این مسله فکر‌میکنم!
همین ی مدت رفتن به شهر دانشجویی و باز برگشتنم رو هم دوست دارم..:-) 
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۶ شـاهـ پـَری
این حس و حال و دقیقا منم دارم..
فرار !
کاش اینا به خواسته های ما احترام می زاشتن..:((
منم میخوام اینو‌
خیلی ساله اینو دوست دارم
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۴ ماهی سیاه کوچولو
کاش میشد. منم خیلی دوس دارم واسه یه مدت برم از این شهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی