تو نیستی که ببینی

105

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

همیشه دوست داشتم اتاقم یه پنجره ی بزرگ داشته باشه

رو به حیاط خونمون

لبه ی پنجره ی اتاقمم پر از گلدونای خوشگل باشه...

مخصوصا گلهای شمعدونی

تو حیاطم یه باغچه داشته باشیم پر از گل

با یه حوض فیروزه ای با ماهی های قرمز

یه بوته ی یاسم گوشه ی حیاط باشه

جالبه برام با این همه علاقه ای که به گل دارم

هیچوقت گلدون گل طبیعی ای نخریدم که بخوام بهش برسم

حتی نمیدونم چجوری باید از یه گل مراقبت کرد!

و البته یکی از دلایلی که باعث میشه گلدون نخرم همینه 

چون همیشه میترسم گلدونم خشک بشه!

چندوقت پیش دلم میخواست هرروز برم برای خودم یه شاخه گل بخرم

رزهای نباتی....نارنجی...لب ماتیکی...و قرمز هلندی

ولی نشد!و میدونم حداقل الان و در این موقعیت نمیتونم 

شاید یه روزی این لطف رو در حق خودم کردم!


+از رز آبی به شدت بدم میاد

و جالب اینجاست که همه دوسش دارن

و خیییلیا وقتی میخوان برام گل بیارن رز آبی میارن

آخه حیف رز قرمز نیس؟؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
sami ra

نظرات  (۳)

من اتاقم پنجره داره ولی به این منظره ای که تو میگی باز نمیشه :دی

منم رز قرمز بیشتر دوس دارم :)))
رز آبی زیادی مدرن و غیر طبیعی ه!!!
منم رز سفید و قرمز رو ترجیح میدم!;-) 
کاکتوس بگیر !:))
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۷ مــــــــ. یــ.مــ
رز فقط مشکی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی