تو نیستی که ببینی

108

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ

سالی که گذشت بدترین سال بود توی روابط مادر دختری خونه ی ما

یعنی اکثر سال با جرو بحث و اختلاف نظر و سلیقه گذشت

بقیه ش هم یا قهر بودیم

یا سعی میکردیم زیاد باهم طرف نشیم و صحبت نکنیم

کلا اینقد همه چی داغون بود که دلم میخواست فقط برم از خونه بیرون

و به هرچیزی که باعث میشه کمتر با مامان بحث کنم چنگ بندازم

و الان فکر میکنم این برنامه ها توی بعضی از خونه ها پیش میاد و طبیعیه

امیدوارم امسال مثل سال قبل نباشه!واقعا تحمل جو سرد خونه خیلی سخته

البته ک من هم تلاشایی در جهت بهبود روابط انجام دادم.از جمله خرید یه کادوی خوب و تبریک زودتر از سایر اعضای خانواده و اینا!!!


+تنها دلیلی که باعث میشه به ازدواج فکر کنم 

حس مادر شدن

و داشتن یه بچه از وجود خودمه!

ترجیحا هم پسر باشه!!!😆

روز مادر و روز زن مبارک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
sami ra

نظرات  (۵)

ایشالا امسال به خوبی جبران بشه :)

+فعلا که حالم از هرجور بچه است بهم میخوره :|
پاسخ:
خییییلی جبران شد
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۵ ✿✿ یاشل ✿✿
منم هرچی میگذره به تعداد کساییکه تو خانواده باهاشون قهر میکنم اضافه میشه.ولی خب دیگه مامان و بابامو از لیست قلم گرفتم انگار با اونا نمیشه سر سنگین بود.
مطمئن باش اکثر جوونا با والدینشون بخاطر تفاوت نسل مشکل دارن اصلا اوناییکه ندارن خیلی کمن
پاسخ:
من باهاشون سرسنگین نمیشم!تو خونه ما برعکس همه جا ک بچه ها قهر میکنن مامان قهر میکنه
عزیز دلم...:-)  ایشالا که ی روز مادر میشی و قدر مادرت رو میدونی و درکش میکنی...(همه مون البته!;-)  )
پاسخ:
امیدوارم
بچه سالم باشه، پسر باشه
خخخخخخ
پاسخ:
بللللله
من وقتی سالهای اول دانشگاه بودم همین طوری بودم.کلا با مامانم روابطم افتضاح بود..وای خیلی بد بود..
خواستم بگم این مقتضای سنه.یعنی هر دختری بنا به اخلاق و رفتارش یه تایمی داره که بشه خروس جنگی با خانواده.یواش یواش درست می شه..

انشالله ما زنده باشیم در مورد ازدواج و بچه هات مطلب بخونیم :)
پاسخ:
برای منم تازگی این اتفاق افتاده.قبلا اصلا اینجوری نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی