تو نیستی که ببینی

119

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

شب زیستی رو دوست دارم

توی تابستون 

تو ماه رمضون

شب زیستی خیلی برام لذت بخش میشه

گاهی فکر میکنم جغدا چه حالی میکنن وقتی شبا که همه خوابن بیدار میشینن و زل میزنن به یه نقطه

البته مطمئنم خوب بودن شب زیستی به خواب بودن بقیه س

به اینکه تو تنهایی و میتونی تو تاریکی هرکاری بکنی و کسی نبینتت

مثل وقتایی که حوصله نداری و آهنگ گوش میکنی و گریه میکنی

یا وقتایی که خیلی رو فرمی و دنیا به کامه ریز ریز قر میدی!

من اما شب که میشه

فقط دلم میخواد حرف بزنم

اونقدر حرف بزنم که خسته شم

اونقدر حرف بزنم که حرفام تموم بشه

دلم میخواد گوش کنم

به همه ی حرفهای نگفته گوش کنم!

شب زیستی رو خیلی دوست دارم

به شرطی که همه خواب باشن

ولی من تنها بیدار نباشم

یکی دیگ هم با من بیدار باشه

که به غرغرام گوش کنه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
sami ra

نظرات  (۲)

منم عاشق شبم..
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۱ وقایع نگار
منم شب واسم آرامش بهتری داره...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی