تو نیستی که ببینی

121

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

برخلاف اوایل سال که بسیار بسیار چندش گذشت

کم کم سال 95 داره روی خوش نشون میده.

گوش شیطون کر البته!!!

اگر به کسی نگین و پیش خودتون بمونه

اولین خبر خوب اینه که ترم دیگ درسم تموم میشه.

دومین خبر خوب پیدا شدن دوستمه!

که توی یکی از پستهای قدیمی راجع به گم شدنش توضیح داده بودم

واقعا ازمن تنبل برنمیاد برم بگردم ببینم کدوم پست!!!

سومین خبر خوب هم نداریم

فعلا همین دوتا خیلی خوبن

ماه رمضون تموم شد

تمام روزهایی که باید روزه میگرفتم رو گرفتم

و خداروشکر اصلا معده درد نداشتم

همه چی نسبتا خوب بود

شبا گاهی اوقات میرفتیم بلوار پیاده روی

روزها هم رو تختم غلت میخوردم مبادا زخم بستر بگیرم

و متاسفانه خیلی هم کم خواب بودم

چهارشنبه که عیده

برای سومین بار میخوام برم نماز عید

بچه تر که بودم روز عید فقط نمازو توی تلویزیون موقع اخبار میدیدم

18 ساله م که بود اولین نماز عید و توی حیاط حرم حضرت رقیه توی سوریه خوندم

مسلما خییییلی حس خوبی داشت

پارسال یهویی هوس کردم دوباره برای نماز برم مسجد

و رفتم مسجد جامع شهرمون

خیلی شلوغ نبود چون اکثر مساجد نمازو میخوندن

ولی امسال

قراره نماز رو توی یکی از خیابونهای بزرگ شهر بخونن

باز هم زیر سقف آسمون

و فقط دعا میکنم توفیق شرکت توش رو داشته باشم



+من اصلا مذهبی نیستم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
sami ra

نظرات  (۳)

ایشالا امسالت تا آخر خوب پیش بره..

رفتی نماز واسه منم نیت کن :دی
تموم شدن دوره کارشناسی هم خوبه هم بد !:) من گاهی میگم کاش زودتر تموم شه ، گاهی هم میگم دلم برا همه چی این مدت تنگ میشه ...
دوستت رو یادمه! اصن اون سرگذشت رو نمیشه فراموش کرد ! 
نماز عید رو نرفتم تا حالا! التماس دعا :) یادت نره منو دعا کنی ;-)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۸ ✿✿ یاشل ✿✿
من تا حالا نرفتم نماز عید فطر
نمیدونم چرا همیشه یه تنبلیه خاصی صبح عید هست که نمیزاره.حتی دسته جمعیم بوده رفتن و من باهاشون نرفتم.قسمت نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی