تو نیستی که ببینی

127

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

مگه میشه یه فیلم اینقدرررررر خوب باشه؟؟؟!!!

مگه میشه یه بازیگر اینقدررررر عاااالی باشه؟؟؟!!!

پیشنهاد میکنم حتما حتما و حتما فیلم لانتوری رو ببینید

البته اگر از سوختگی صورت چندشتون نمیشه!

من عاشق فیلم شدم.عاشق بازیه نوید محمدزاده شدم.عاشق دیالوگ هاشون شدم

خیلی فیلم قشنگ و تکون دهنده ای بود.

خیلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
sami ra

نظرات  (۳)

من عاشق چشماشم ^_^
مرسی سمیرااا...باشه میبینم:-):-*
سلاام؟؟
من از طرف وب نگار اومدم :دی
فیلم زیادی از نوید محدزاده ندیدم.
بچه نمیذاره بریم سینما خب عاخه:(( دلمون رو سوزوندین :((
:)
:))
پاسخ:
سلام.
اشکال نداره!بچه که بهتر از فیلمه
ولی فیلما برای نمایش خانگی که اومد ببین حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی