تو نیستی که ببینی

128

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

یه عروسی توپ دعوت شدم و خیلی دلم میخواست برم

از اون هفته همش به لباس و آرایشگاه و اینا فکر میکردم 

خلاصه که خیلی ذوق مرگ شده بودم 

ولی ناگهان

یک ویروس مسخره ی جدید

وارد بدنم شد و دیشب داشت من و میکشت

اولین علامتش هم بدن درد شدید بخصوص شکم و پهلوهام بود

اولش فکر کردم چون بد خوابیدم اینجوری شدم

ولی کم کم لرز هم بهش اضافه شد

بدنم میلرزید....دستام یخ بود و فشارم پایین

با آمپول و سرم و قرص و اینا حالم خوب شد

ولی نمیدونم بتونم برم عروسی یا نه!

چون رنگ صورتم پریده و خیلی بیمار بنظر میام

+از من به شما نصیحت...برای هیچ اتفاقی که نیفتاده ذوق مرگ نشید

چون نهایتا اینجوری ضایع میشین😳

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
sami ra

نظرات  (۳)

اخی سمیرا جان عزیزم:-(
الان بهتری خشکلم؟؟:-*
پاسخ:
اره عزیزم خیلی بهترم خدارو شکر
چقدر این  ویروس ها مزخرفن :|
نه ایشالا تا پس فردا بهتر میشی و باهم میریم :))))
پاسخ:
خیلی چندشن
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۳ ماهیِ نفس کِش! :)
اووف تجربشو داشتم :||
پاسخ:
خیییلی بده 😢😢😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی