تو نیستی که ببینی

135

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

انگار تو ایران

بالای 70 درصد دخترا انحراف بینی دارن

اون 30 درصد باقی مونده هم

یا کلا تو فاز عمل زیبایی نیستن

یا از عمل میترسن وگرنه تا حالا 10 بار عمل کرده بودن

یا دچار خودشیفتگی مزمن هستن و فکر میکنن همین شکلی که باشن خوبه

(من هم در دسته ی دوم جا میشم هم سوم )

خلاصه که همه یا انحراف بینی دارن

یا شبا خرخر میکنن

مدیونین اگر فکر کنین دماغاشون رو دوست ندارن و اعتماد بنفس ندارن و میخوان کلا یه شکل دیگ بشن

منکر این نمیشم که بعضیا بعد از عمل زیبایی بینی خیییلی عوض شدن و خیلی خوشگل شدن

ولی دقیقا همین آدما

وقتی بچه دار میشن دماغ بچه ی بیچاره به مادرشون که عمل کرده شبیه میشه

و خب خیلی تو ذوق آدم میخوره

ما توی فامیل اصلا دماغ عملی نداشتیم

تا اینکه پسر خاله م با یه دختر دماغ عملی ازدواج کرد 

البته که دختر زیباییه و عمل زیبایی هم تاثیر زیادی توی زیبایی صورتش داشته

ولی ما خانوادگی از اون خانواده های خودشیفته ایم که بنظرمون همینجوری خیلی قشنگیم

نیازی به هیچ مدل عمل زیبایی نداریم

کاش همه همین فکر رو داشته باشن...

خود واقعیمون باشیم

حتی اگر زشت، حتی اگر با یه دماغ گنده

خود واقعیمون با تمام عیب و ایراداش قشنگ تره


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
sami ra

نظرات  (۴)

۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۰:۲۳ فاطیما کیان
ما ایرانی ها اعتماد به نفس قابل قبولی نداره
اونی که شما داری خودشیفتگی نیست , اعتماد به نفس هست که بهت تبریک میگم داریش :)
پاسخ:
من اعتماد بنفس زیادی ندارم.دماغم خیلی قشنگ نیس ولی از عمل کردن بهتره 
من و دماغم هم خیلی قشنگیم :دی
پاسخ:
ما نیز هم
وقتیکه وارد دانشگاه میشی اول هر ترم ، با خیل عظیمی از دخترای دماغ عملی روبرو میشی :))
الان تو دانشگاه ما اکثرا ی چسب زدن رو دماغ شون ، همه هم ی مدل !:))) خیلی خنده داره !:))
منم جز اون دسته ای هستم که میخوام صب کنم درس و دانشگاه تموم شه بعد برم عمل کنم :-| :دی
پاسخ:
نکن این کارووووو
من یه کوچولو مخالفم 
به نظرم کسی که بینی واقعا زشتی داره ...نه الکی و واسه چشم و هم چشمی ...چرا عمل نکنه ؟
چرا بقیه عمرشو با یه بینی زشت و قوز دار باید سپری کنه ؟ 
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی