تو نیستی که ببینی

او

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ

_بیا اسم انتخاب کنیم برای بچه هامون....

_مثلا چه اسمایی؟

_من دوس دارم اسم پسرم کسری باشه..یا فرهاد...

_اسم دخترت چی باشه؟

_دوس دارم فانی باشه!ولی میترسم بمیره

_پس فانی نباشه.من دوس دارم ستیلا باشه

_نظر تو اصلا مهم نیس.اسم بچه هارو مادرشون تعیین میکنه.

_نخیر منم باید خوشم بیاد.اسم پسر مثلا هومن باشه!

_اه...اینا چه اسماییه...من اصلا دختر نمیخام.پسر میخوام اسمشم میذارم شاهد

_تو که الان گفتی کسری

_نه کسری که اسم دوم خودته.شاهد خوبه معنیشم قشنگه....



هنوزم اصرارت روی اسم ستیلا رو یادمه

تو اسم دخترت رو گذاشتی ستیلا

ولی من مطمئنم اسم پسرم رو نمیذارم شاهد یا کسری یا فرهاد

من مطمئنم اسم پسرم و میذارم حامی

و خوشحالم که پسرم از دخترت کوچیکتر خواهد بود

امیدوارم هیچوقت 

دختری از تو عاشق پسری از من نشه....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
sami ra

نظرات  (۳)

اتفاقا من دعا میکنم دخترش شکست عشقی بخوره..
پاسخ:
من میترسم طبق معمول دعاهام برعکس بشه بعد پسر من شکست عشقی بخوره

 سلام

سمیرا نترس ،چرا انقده غمگینی تو دختر از کجا معلوم شاید تو هم دختر دار شدی و همزمان سعید پسر دار شد و در آینده  دختر خانم شما برا پسر اون طاقچه بالا گذاشت

خوشبختی سهم تو هم خواهد شد و شاید سعید حقیقیت صد ها برابر بهتر از این قلابیه باشه

تازه همون بهتر که همسرت نشد وگرنه الان مجبور بودی یه اسم نه چندان زیبا رو صدا بزنی و اونو رو بچت بزاری

 اسمی ک خیلی هم تلفظش سخته و چ بسا خیلیا بعدا استیلا صدا بزنن

 نه واقعاً فک کن

پس بیخیال و انقده به خدت سختی نده خیاط خانم ماهر


پاسخ:
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقد دقیق!

 سلام

سمیرا نترس ،چرا انقده غمگینی تو دختر از کجا معلوم شاید تو هم دختر دار شدی و همزمان سعید پسر دار شد و در آینده  دختر خانم شما برا پسر اون طاقچه بالا گذاشت

خوشبختی سهم تو هم خواهد شد و شاید سعید حقیقیت صد ها برابر بهتر از این قلابیه باشه

تازه همون بهتر که همسرت نشد وگرنه الان مجبور بودی یه اسم نه چندان زیبا رو صدا بزنی و اونو رو بچت بزاری

 اسمی ک خیلی هم تلفظش سخته و چ بسا خیلیا بعدا استیلا صدا بزنن

 نه واقعاً فک کن

پس بیخیال و انقده به خدت سختی نده خیاط خانم ماهر


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی