تو نیستی که ببینی

17

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ق.ظ
یکی از دوستان دوران دبیرستان
حالا برای خودش روانشناس شده
پریشب صحبتی شد درباره ی این تستایی ک توی تلگرام اومده
و من ازش خواستم یکی از تستای واقعیش رو برام بفرسته
تست افسردگی
و واقعا و با تمرکز به سوالاش جواب دادم
دیشب بهم گفت تست رو شماره گزاری کردم
بنظرم بهتره حتما حضوری با هم صحبت کنیم
یکم استرس دارم
بابت یه سری جوابایی که به تستاش دادم.
ولی خب...
به هر حال این خواست خودم بود
فقط دارم فکر میکنم من الان خیلی شاد و خوبم
اگر این تست رو 4 سال پیش ازم میگرفتن مسلما بیمار اورژانسی میشدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
sami ra

نظرات  (۳)

تو هیچ مشکلی نداری
 فقط داری با خودت لج میکنی همین
 خودتو درگیر گذشته نکن سمیرا
 آزاد و رها چشم انتظار روزای خوش باش و از خدا ناامید نباش ک بهترین ها رو برات رقم خواهد زد
از گذشته ای ک قسمتت نبوده بیا بیرون
بیخیال خانم میم و حسودیاش
 بذار انقده حسودی کنه تا بترکه 
 تو فقط شاد باش و از زندگیت از خیاطی و کسب درآمدش از بودن با دوستای خوبت و از در کنار پدر و مادر و برادرت لذت ببر و اصلا عین خیالت هم نباشه ک قبلا میتونست اتفاقای بهتری بیفته،  هنوزم ممکنه اتفاقایی بیفته که برآیندش و نتیجش از قبلیا بهتر باشه
 انقده به خودت سخت نگیر سمی خانم
آفرین دختر خوب

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۵ آقای همکار
همینکه خیلی شادی خدا رو شکر
+ هندونه هم ظهر ها بخور دختر ؛)
هندونه خیلی خوبه!!کلا میوه های تابستون خیلی خوبن!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی