تو نیستی که ببینی

22

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ

تو زندگی همه ما

توی یه سن خاصی

دیگ دلت نمیخواد با خانوادت بری خرید

دلت میخواد هرچی خودت دوست داری بخری

هرچقدم خودت دوس داری بابتش پول بدی

اصن آشغال بخری

ولی خودت بخری

با سلیقه ی خودت باشه

متاسفانه توی خانواده ی ما

خرید تکی معنا نداره

کل خانواده باید بیان

کل خانواده باید نظر بدن

از کوچیک تا بزرگ

بعد برای کلشون باید توضیح بدی که موارد مصرف این لباس چیه.

با کدوم لباس و کفشت ست میشه

بعد اگر نظر همشون مساعد بود خرید میکنی

اگر نه...جنس مورد نظر با کلی حسرت به مغازه دار واگذار میشود!

متنفرم از اینکه مجبورم اینجوری خرید کنم

اولین حرکت برای این کار اینه که دستم توی جیب خودم باشه.

تمام تلاشمو برای اینکار میکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
sami ra

نظرات  (۳)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۱ ✿✿ یاشل ✿✿
سلام شما همون سمیرا تو وب آقای همکار نیستی؟حدس زدم همون باشی

پاسخ:
سلام.چرا همون هستم.چطور؟
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۵ ✿✿ یاشل ✿✿
همینجوری.خب اومدی وبلاگم.اومدم بشناسمت خانومی
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۶ ✿✿ یاشل ✿✿
راستی چقدر بده اینجوری خرید کردن.البته من دوس دارم یکی همراهم باشه نظر بده ولی مدتهاست خودم تنهایی خرید میکنم.کسی حوصله نداره بیاد باهام
باید استقلال بدست بیاری
پاسخ:
آره...فک کنم نیازه که یه کودتای اساسی داشته باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی