تو نیستی که ببینی

28

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

مامانم از دار دنیا فقط یه دایی داره 

اونم خیلی پولداره.بچه هاش کانادا و فرانسه ن و خودش و زنش توی تهران زندگی میکنند

دیروز زن دایی اومده بود اینجا 

از خاله هامم شنیده بود که من خیاطی میکنم

برای من یه پارچه پیراهنی خیلی خوشگلی آورده بود که براش بدوزم

دیروز اندازه هاش و گرفتم و امروزم لباسشو تا مرحله پرو دوختم

توی آموزشگاه مسئول آموزشگاه پیراهن و تنش کرد و خیلی تو تنش خوشگل بود

مسئول آموزشگاه بیشتر از 30 سال خیاطی کرده و همه مدل لباسی رو بلده

اونقدری از پیراهنه خوشش اومد که همون موقع یه پارچه از توی کمدش درآورد

و قرار شد یه پیراهن مجلسی هم برای ایشون بدوزم

اینکه مسئول آموزشگاه کارت رو قبول داشته باشه یه موفقیت بزرگه

خوشحالم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
sami ra

نظرات  (۷)

اوه چ خوب:)))))
پاسخ:
مرسییییی
عکس پیراهن رو نداری ببینم چه شکلی شده؟
خیلی خوبه..آفرین :))
پاسخ:
ساده س.هیچ مدلی نداره.یقه هفت جلو بسته ی آستین حلقه ای
سلام
 چه عالی
تبریک میگم بهت
کاملا درسته یه موفقیت بزرگه
 امیدوارم بازم به تلاشت ادامه بدی و موفقیت هات روز افزون باشه
 تو توانش رو داری که خیلی جلو بری و خیاط خوبی باشی
 پس به تلاشت ادامه بده

واجب شد ی پارچه بفرستم واسم مانتو بدوزی!!!!;-) 
پاسخ:
عزیزم...
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۱ ✿✿ یاشل ✿✿
منم میترسم از رانندگی.ولی میخوام سعی کنم شروع کنم.خیلی سخته 
پاسخ:
خیلی سخته.مخصوصا وقتی موتورها متوجه بشن راننده زنه و بخوان اذیت کنن
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۲ ✿✿ یاشل ✿✿
اا ببخش میخواستم واسه اون پستت که راجع به رانندگی نوشتی کامنت بدم .نمیدونم چرا این باز شد خخخ
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۶ ✿✿ یاشل ✿✿
خوبه خیاطی دوس داری.آفرین.فقط مفتی واسه کسی کار نکن 
پاسخ:
سعی میکنم مفتی کار نکنم.ولی خب هنوز روم نمیشه از کسی پول بگیرم.اگرم بگیرم قیمت واقعیه کار نیس.احساس میکنم اینجوری کارم بی ارزش میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی