تو نیستی که ببینی

31

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

هوای پاییز را دوست دارم

آنقدر زیاد که اگر هرروز آن را در خیابانها قدم بزنم و آن را استشمام کنم

باز هم همیشه دلتنگ پاییزم

این روزها

با اینکه روزهای آخر تابستان است

هوا بی نهایت پاییزی ست

هرروز عصر باران میبارد

و خیابانها نمناک و هوا ابریست

و من عجیب دلم میگیرد در این هواهای دونفره 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰
sami ra

نظرات  (۲)

آره میبینی چه هوایی شده؟! :دی
من این سر دنیا تو آن سر دنیا
هر دو با حرص پائیز را میبلعیم!

آدم غمش میگیرد!
پاسخ:
خیلی غم داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی