تو نیستی که ببینی

34

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ
یه وقتایی هست
ته ته خواسته هات و می بینی
ته ته همه ی اون چیزایی که براش خودتو میکشتی
براش به آب و آتیش میزدی
براش گریه میکردی
جیغ میکشیدی
با همه بحث میکردی
شب تا صب نمیخوابیدی و به سقف اتاقت زل میزدی
ته ته خواسته هامو دیدم امشب
و مطمئنم اگ بمیرم
هیچ چیزی نمونده که باعث بشه
چشمم به این دنیا باشه
ته ته خواسته های من
توجه تو بود
اینکه منو ببینی
اینکه حتی یه بار
توی ذهنت منو داشته باشی
نمیدونی چقد شیرینه که بشنوم از داشتنم خوشحال بودی
نمیدونی....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
sami ra

نظرات  (۳)

من هنوز تو کف حرفاشم...
پاسخ:
من گیجم....انگار خواب دیدم
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۲ ✿✿ یاشل ✿✿
آقا وب تو برعکس وبای دیگس نظراتش بالاس.منم اشتباه میکنم همش خخخ
پاسخ:
خیییلی نظراتش بالاس!اصن وقت نمیکنم تایید کنم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۰ ✿✿ یاشل ✿✿
نه منظورم از بالاس این بود که نظرات بالای پسته.همه جا پایینه خخخ
پاسخ:
فهمیدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی