تو نیستی که ببینی

41

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

بزرگترین علاقه مندی من توی خونه

راه رفتن از جلوی آیینه های کل خونه ست

آیینه قدیه اتاق مامان اینا

آینه ی کوچیک اتاق خودم

آیینه ی بزرگ کنسول هال و پذیرایی

هروقتم از جلوشون رد میشم

باید حتما حتما یه نگاه به خودم بندازم

بعدشم حتما حتما برم و رژ لب قرمز و خط چشم مشکیمو بکشم

موهامو شونه کنم

یه طرفم ببافم و 

کلی ذوق کنم که چقدر بلندتر از همیشه شده

بعدم یه نگاه بالا تا پایین و

یکم نق نق کردن بابت یکم چاق شدنم

آخر سرم تو دلم میگم

میرم دانشگاه لاغر میشم!

اگر یه روز منو شلخته دیدین

مطمئن باشین از صبحش که بیدار شدم

چشمم به آیینه نخورده


پ.ن:باید یکی بیاید

که بلد باشد موهایم را ببافد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
sami ra

نظرات  (۱)

من که حتا توی کیف هام آئینه ست...
چاق شدی؟ خیلی وقته ندیدمت..
چرا من چاق نمیشم؟!
پاسخ:
آره پهلو درآوردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی