تو نیستی که ببینی

49

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ب.ظ

اولین اختلاف ها نمایان میشود!!!!


بعد از دو سه شب صحبت کردن

بالاخره اختلاف ها داره خودش رو نشون میده

اولین اختلاف ما سر نماز نخوندن ایشون بود

که از نظر خانواده چیز خیلی پراهمیتی نبود

دومین اختلاف ما سر مشروب بود

البته ایشون گفتن که مشروب رو فقط قبلا امتحان کرده

و دیگه امتحان نخواهد کرد

ولی کسی که خورده هیچ تضمینی نیست که دیگ نخوره

و سومین اختلاف سر عروسیامون بود

ما عروسیامون خیلی معمولیه

معمولی یعنی ما هم تالار میگیریم 

هم آخرشب خونه ی یکی از خانواده های عروس یا داماد

همه هم فامیلای نزدیک هستن

و خیلیا هم میرقصن و حد و حدودم حفظ میشه

حتی خود من میرقصم

ولی اونا اولا شدیدا با رقصیدن زنشون مخالفن

دوما از مجالس مختلطی که زن و مرد میرقصن بدشون میاد

ایشون دیشب خیلی سعی کردن کوتاه بیان و نشون ندن که با این قضیه مشکل دارن

ولی امشب پیام دادن که باید خیلی بیشتر همدیگه رو بشناسیم

یعنی این قضیه اذیتشون میکنه!

حالا شاید شماها بگین این دیگه چه اختلافیه خب آخر شب نگیر و اینا

ولی من میگم من آرزوم بوده که آخرشب با بابام برادرم و شوهرم برقصم 

اونم با لباس عروس

جدای از حرف و حدیثایی که ممکنه توی خانواده پیش بیاد

و اینگونه شد که همه چیز داره بر وفق مراد من میگذره

و اینگونه شد که من خیلی راحتتر میتونم با این آدم به جایی نرسم

برام دعا کنین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
sami ra

نظرات  (۱)

نماز نخوندنش به نظر من کافی‌ترین و موجه ترین دلیل برای رد شدنش میتونه باشه!
پاسخ:
بنظر من هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی