تو نیستی که ببینی

55

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ق.ظ

بعضی آدما هستن

زکه توی اولین برخوردی که باهاشون داری

عاشقشون میشی

اصلا یجورایی خیلی خیلی جذبت میکنن

و البته در بعضی موارد توی برخوردهای بعدی

تو ذوقت میخوره و میگی مگه این آدم چی داشت که من اینقدر ازش خوشم اومده بود

و دیگه ازش خوشت نمیاد

ولی بعضیا هستن

توی برخورد اول اصلا جذاب نیستن

خیلی معمولی

حتی یکم نچسب

ولی وقتی باهاشون مدتی هم صحبت میشی

میفهمی که تورو جذبت کرده

تو رو متعجب کرده

و حس میکنی که میتونی دوستش داشته باشی


+شاید من کمی تا قسمتی از دسته دوم باشم

شما چطور؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
sami ra

نظرات  (۷)

بحث ظاهر فریبنده و عمیق بودنه.
تو همه چیز همینطوره؛ مثلا اهنگ یا شعر
یه ریتم ساده زود ادمو جذب میکنه ولی همونطور که زود جذب میکنه، خیلی هم زود دلزده میکنه. ولی یه زبان استعاری که اول کار گنگ و نچسب به نظر میاد، میتونه سالها لذت بخش باشه
البته ادم با ادم فرق میکنه. و چون شما گفتید گروه دومید، اینو گفتم. 
من که از دسته ی دومم...
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۷ ✿✿ یاشل ✿✿
من ولی نمیدونم از کدوم دسته م 
پاسخ:
دسته ی اول معمولا زیبایی و جذابیت ظاهری دارن
من هیچکدامم
 خخخخخخخخخخخخخ
 تو همون برخورد اول میخوان سر به تنم نباشه
:))
پاسخ:
خب یه کاری کن لااقل تو دسته دوم قرار بگیری
راستش من الان که با دوستای صمیم هستم همشون میگفتن اولین برخورد من خیلی سردو مغرور بودم انگار
ولی الان که صمیمی شدیم فهمیدن اینجوری نیست
من تو برخورد اول سردم یه کم دیر جوشم..

بنظرم اینجوری بهتره:))
تا یکی اول جذبت کنه و بد بزنه تو ذوقت

پاسخ:
دقیقا...پس تو هم از دسته دومی
۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۰ فاطیما کیان
تابه حال بین خواستگار هام کسی رو ندیدم به دل بشینه یا همه بیرون از جو و لپ کلام بحث رو به بیراهه میکشونن یا اینکه زیادی دو دوتا چهارتا و هی سوال و جواب رو پیش میکشن درست مثل بازپرسی ... 
پاسخ:
دقیقا
۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۷ روشنا ی صبح
نه اولیم نه دومی
حصاری ک دورم کشیدم یکم زیادی محکمه!

یاد این چند خط افتادم میگه:
بعضیا هستن میان تو زندگیت
 همراهتن
غمخوارتن
توی شادی هات هستن
ولی نه عاشقت می کنن
نه عاشقت میشن
اینا بعد ی مدت عین گاو سرشونو میندازن پایین و از زندگیت میرن! :/
پاسخ:
همین حضور مقطعی هم گاهی عالیهههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی