تو نیستی که ببینی

67

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

یکی از آپشنای باحال بیان

توی قسمت نظراتشه

قسمت هرزنامه!!!!

از تبلیغ برای افزایش بیشتر 

تا اینجا شغل های اینترنتی و شبکه ای و کسب درآمد

و گاها هم پیام عجیبی راجع به کسی که میگه 13 ساله با جن ها در ارتباطه

برید هرزنامه هاتونو بخونین!!!


+یکی از تبلیغات کسب درآمدش نوشته

بعد از دوهفته به درآمدی بالای 400 هزار تومن در روز میرسید!!!

آقا من وسوسه شدم شدید...

کسی اطلاعاتی از این تبلیغات نداره؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
sami ra

نظرات  (۴)

عه چه جالبه :)))

کلا بیان امکانات جالبی داره
پاسخ:
کلا بیان رو خیلی دوس دارم
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۶ ✿✿ یاشل ✿✿
بعید میدونم راست باشه.باور نکن
پاسخ:
من خودم هیچوقت قدرت ریسک ندارم مطمئن باش حتی اگر مطمئن بودم که واقعیته هم اینکارو نمیکردم
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۵ روشنا ی صبح
بی خیال تبلیغاتشو باور نکن!
پاسخ:
خخخ....خیلی وسوسه برانگیز بود
منم جدیدا این قسمت رو دیدیم ولی خیلی چیز خوبیه ;-)  دست بیان درد نکنه که این چرت و پرتا رو نمیذاره قاطی کامنت ها....:-) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی