تو نیستی که ببینی

72

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

از بزرگترین فانتزیای من 

زندگی کردن تو ایران قدیمه

زمانی که تهران خیابون لاله زار داشت 

یه کافه قنادی نادری و...

یه سینما که فیلمای برباد رفته و ربه کا رو پرده ش باشه

ایران 1330.....

دلم میخواست 

یه کت دامن مشکی می پوشیدم

با کفش پاشنه دار

با یه بلوز مشکی با توپ توپای سفید و یقه کراواتی

با یه کلاه مشکی که گل قرمز داره

کیف کوچیکمو و دستم بگیرم و برم توی خیابونا قدم بزنم

دلم میخواست توی تابستون

یه پیرهن نخی با گلای ریز نارنجی و زرد بپوشم

موهامو باز بذارم و با "او" توی کافه ی معروف شهر قرار بذارم

...

امروز

با یه عالمه لباس...

با یه شلوار گشاد

که هیچوقت از مدلش خوشم نمیاد

از ترس حراست دانشگاه

رفتم دانشگاه شهرمون

و به این فکر میکردم که چقدر تفاوت هست بین چیزی که توی ذهن ماست

و چیزی که واقعا هستیم

البته من توی این سالها

خیلی تلاش کردم که ظاهرم کمی شبیه باطنم باشه

ولی باز هم اون چیزی که توی ذهنمه با چیزی که هستم متفاوته!!!

اگر میتونستین لباس و حجابتون رو مطابق سلیقتون انتخاب کنین نه عرف جامعه

چی می پوشیدین؟؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
sami ra

نظرات  (۳)

آره واقعا اگه اون زمان بودیم چقد خوب میشد...
به فاطی کماندو های ما توهین نکنیا که ناراحت میشم :دی

من همیشه کت و دامن میپوشیدم یا پیراهن های دخترنه و گل گلی...
ولی الان قاعدتا باید مانتو و شلوار و مقنعه داشته باشم :دی
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ روشنا ی صبح
همینی ک الان میپوشم
ارامش داره برام!
من شبیه دختر های تینیجری لباس میپوشیدم...
شلوار جین با ی تی شرت و کفش ال استار.
یا گاهی از این لباس های عروسکی با کفش عروسکی تخت !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی