تو نیستی که ببینی

73

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ

یه سری آدما هستن تو زندگی همه ماها

که کلا عادتشونه حسادت کردن

بدجنسی کردن

رو اعصابت رژه رفتن و 

مدام چرت و پرت گفتن

منم توی اقوام یکیشونو دارم

با اینکه از نظر من چیزی برای حسادت اون هم به این شکل وجود نداره

ولی ایشون به شدت حسودی میکنه

و اونقدر با حرفاش و کاراش عصبانیم میکنه

که گاهی دلم میخواد کلا باهاش قطع رابطه کنم

کوچیکترین حسادتش سر لباساییه که میخرم

ینی محاله من یه لباس بخرم و اون مشابهش رو نخره

با این تفاوت که هیکل من خیییییلی با اون فرق داره

من هیکل ظاهرا لاغر و در باطن توپری دارم

و ایشون تپل و چاق

که خب اکثر مواقع وقتی لباسی شبیه لباسم خریده میشه

دیگه اون لباس و نمیپوشم

یکی از دلایلی هم که رفتم خیاطی رو یاد گرفتم همین بود

دوس داشتم هرچیزی تنمه هرچقدر هم ساده

ولی شبیه کسی نباشه!

این تازه یه نمونه ی کوچیک از حسادتشه

از بهم زدن رابطه ی صمیمانه ی من با هرکسی که بشناسه

تا پشت سر من حرف زدن توی هر مجلس

تا ........

کلا آدم بیکاریه که نهایت هدفش اینه ک بره تو چشم بقیه

و من و از چشم بقیه بندازه!

هدف از نوشتن این پست این بود که یکم حرص و عصبانیتم خالی بشه

چون دو روز پیش بخاطر چرت و پرتای ایشون با عزیزترین شخص زندگیم بد حرف زدم

و الان هم با هم قهریم

و اینکه بگم دلم میخواد به خوب ترین شکل ممکن 

اینقدر سرگرم زندگی خودش بشه

که دیگ اسم منم یادش نیاد

چون کم کم داره طاقتمو طاق میکنه و 

هر لحظه احتمال فوران آتش وجود داره!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۹
sami ra

نظرات  (۳)

۱۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۸ محمد فائزی فرد
سلام.
من شرایط شما رو مطمئنا نمی دونم. و برای همین نظرم ممکنه حتی به در آشغالی هم نخوره. ولی...
ببینید ماجرا اینه که اون شخص وقتی لباسای شبیه لباسای شما می خره، وقتی سعی می کنه شبیه شما بشه داره ناخودآگاه شما رو ستایش می کنه. شاید خودش نفهمه اما بقیه این رو می فهمن.

تنها قضیه اینه که تو موضعی خودتون رو قرار ندین که کارای اون باعث واکنش هاتون بشه. همین قهره مثلا.
یعنی خب یکی میاد می گه که فلانی این طور می گه. بخندین بگین تو که فلانی رو می شناسی.
وقتی تو یه جمع شروع می کنه حرف زدن، به جای جواب دادن بش کم محلش کنید. اصلا به روی خودتون نیارین که با شماست و حتی گاها یه پوز خند که بقیه ببینن توصیه می شه. طرف رو آتیش میزنه این. دی:

در کل خدا صبرتون بده ولی سعی کنید این رابطه و کنش و واکنش ها رو مهندسی کنید و به نفع خودتون ازش بهره ببرید.
چ حسادت احمقانه ای!!!!
ینی من یه لحظه هم نمیتونم همچین کسی رو تحمل کنم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی