تو نیستی که ببینی

76

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

به 50 _60 سالگیم که فکر میکنم

دوست دارم کلی حرف برای زدن داشته باشم

دوست دارم کلی آلبوم عکس داشته باشم

عکسایی از سن 23 سالگی تا 40 سالگیم

عکسایی توی سفرهای مختلف که دستای شوهرم دور کمرم حلقه شده باشه و

با لبخند به دوربین خیره شده باشیم

حتی دلم میخواد تمام سال رو کار کنیم و پول جمع کنیم

و آخر سال یه مسافرت توپ خارج از کشور خستگیمونو در کنه

دلم میخواد کلی خاطره از عشقم زندگیم برای گفتن داشته باشم

مثلا برای نوه هام تعریف کنم که چطور کتابخونه ی کوچیک خونه ی کوچیکمون

حالا تبدیل شده به یه اتاق پر از کتاب

یا براشون تعریف کنم صبحها که از خواب بیدار می شدم

به جای نرمش صبحگاهی

یه آهنگ قری خوشگل میذاشتم و بابا بزرگشونو مجبور به رقصیدن میکردم

دلم میخواد کلی حرف برای دوست داشتن و عشق بلد باشم

دلم میخواد بلد باشم شعر بخونم و یه پیرزن غرغرو نباشم

صبح ها با شوهرم بریم پارک قدم بزنیم

بعد از ظهر ها چای و قهوه و کلی خوراکی آماده کنم

و بشینم جلوی تلویزیون و کتاب دستم بگیرم و با شوهرم حرف بزنم

دلم میخواد یه پیرزن 60 ساله ی خوشگل و دوست داشتنی باشم!ینی میشه؟؟؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲
sami ra

نظرات  (۳)

کاش که بشه...
اگه بشه که خیلی خوبه..
پاسخ:
هوووووم....عالیه!
 سلام
 بله که میشه
 حتماً، چرا که نه
 بیچاره شوهرت ک باید برقصه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
 خوشبخت باشی سمی
پاسخ:
خیلیم دلش بخواد
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۶ روشنا ی صبح
ان شاالله که میشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی