تو نیستی که ببینی

88

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ

برادر شوهر خاله م فوت شد

خبر هم به صورت آنلاین به ما رسید

یعنی مامان با خاله تلفنی صحبت میکرد

که یهویی از اون طرف به خاله گفتن برادر شوهرش فوت شده

فوت آنلاین ندیده بودیم که دیدیم!!!

من کلا وقتی خبر فوت میشنوم

خنده م میگیره

مخصوصا اگر طرف رو ندیده باشم

از روی خوشحالی هم نمیخندما

کلا یجور عجیبی میشه حالم

انگار میخوام بگم دیدی!این آدمم مرد

چقدر آرزو داشت

چقدر تلاش کرد

همه هیچی به هیچی!

حالا فردا براش یه مراسم میگیرن

افراد نزدیک خانوادش گریه میکنن

سایرین هم میشینن و نگاه میکنن

بعد هم میگن غذاش بد بود

دخترش کم گریه میکرد

زنش چه لباسی تنش بود!!!!!و

...

ولی کلا مرگ خنده داره


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
sami ra

نظرات  (۵)

فقط اون آدمی که میمیره!:-( 
من حتی اگر نشناسم هم ی جوری م میشه! دلم مور مور میشه!:-( 
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۹ مــــــــ. یــ.مــ
:-/
عجب ها مرگ ِ آنلاین 
خدا از سر ِ تقصیرات هممون بگذره:-)
من وقتی خبر مرگ کسی رو میشنوم تا چند ساعت شوکه ام...
این خاله زنگ بازیا در همه حال هست..
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۸ روشنا ی صبح
زاویه دیدت جالبه
منم شوکه میشم و میخندم!:/
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۸ یاشل.ماجراهای خواستگاری
فکر کنم خنده ت عصبی باشه.منم همینطورم ولی بیشتر از رفتار و جیغ و دادشون خندم میگیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی