تو نیستی که ببینی

90

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

من کلا از قهر کردن متنفرم

به نظرم هرچیزی با بحث و تبادل نظر حل میشه

نهایتا دعوا میشه و رابطه برای همیشه بهم میخوره

ولی اینکه دو تا آدم بزرگ قهر کنن و هی بخوان برای هم قیافه بگیرن خیلی یجوریه!

توی قهرایی که اطرافمون می بینیم

مثل قهرای زن و شوهری

والدین و فرزندی

همکاری

دوستی

از همه قهرا و دعوا ها بدتر

قهر دو تا دختر سر یه پسر

یا دوتا پسر سر یه دختره!

البته الان پسرا بخاطر هیچ دختری باهم قهر نمیکنن

ولی این مورد هنوزم که هنوزه بین دخترا وجود داره

تازه مواردی دیده شده که حتی زیرآب همدیگر و هم برای بدست آوردن دل پسری زده باشن

بگذریم!

خلاصه که قهر کردن کار خیلی بدیه

منم از قهر کردن متنفرم

هیچوقت نمیتونم با کسی قهر کنم

حتی اگر از دستش خیلی ناراحت باشم

و این گاهی خیلی بده!

گاهی باید قهر کنی

تا بگی معترضی

تا بگی ناراحتی

تا بگی داره در حقت ظلم میشه

و من هیچوقت نمیتونم اینها رو به کسی بفهمونم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
sami ra

نظرات  (۳)

دعوای (بزن بزنی!) دوتا دختر بر سر ی دوست پسر مشترک هم‌رویت شده!!!:)))
پاسخ:
اوووووه
منم نمیتونم قهر کنم..اصن قهر ینی چی؟!

خدایی فک کن چقد مسخره..مثلا من و تو سر شکری دعوا کنیم :دی
البته وای به حالت اگه به "ح" جان من نظر داشته باشیا :/
پاسخ:
نه عزیزم...ح جانت برای خودت!ایشون کلا فقط شما رو در کل کائنات می بینن
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۶ روشنا ی صبح
من قهر نمیکنم! طرف رو میشورم میندازم رو بند!
کاری ک تا دو ساعت دیگه سر ی بنده خدایی میارم!
به قول خواهرم!خدا بهش رحم کنه ;)
پاسخ:
اینم یکی از بهترین کارهاست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی