تو نیستی که ببینی

92

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

چند وقتیه که درگیر اسم عوض کردنم

بعد از اینکه یه شاعر درپیت برای خانم سمیرا نام درپیتی شعر میگه

و یه خواننده ی درپیت تر اون شعر رو به صورت یه آهنگ کاملا قری درمیاره

احساس میکنم حالم داره از اسمم بهم میخوره!

فکر میکنین چه اسمی به من میاد؟


+تو رو خدا اگر میخواین دررابطه با یه اسم شعر بخونین

لااقل یه جوری بخونین آدم روش بشه گوش کنه

++البته اینم بگم که من خودمش شخصا از وقتی آهنگ ژینای شادمهر رو شنیدم

عاشق اسم ژینا شدم!

آدم آهنگم میخونه باید اینجوری بخونه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
sami ra

نظرات  (۹)

بذار نگار :دی
ببین کلی هم شعرهای قشنگ راجع بهش هست :))))))
پاسخ:
نگار که تویی!بعد باید شماره بذاریم اشتبا نشه
سمیرا بیخیال دختر:)

+ اسم "ترمه" دلم میخاد دختردار شدم اسمشو بزارم ترمه
پاسخ:
چه اسم خوشگلی...منم دوسش دارم
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۱ یاشل.ماجراهای خواستگاری
اسم سمیرا که واقعی نیست هست؟
اگه دوس نداری اسمتو عوض کن اشکالی نداره ولی تا جا بیفته سخته
پاسخ:
واقعیه آخه!!!
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۰ روشنا ی صبح
یاسمین :)
ریحانه !
این دوتا رو بعد از اسم خودم خیلیییی دوس دارم :)
پاسخ:
یاسمین و خیلی دوس دارم
سلام
 اصلا ازت توقع ندارم اینجوری با مسائل برخورد کنی،خوب اگه بعد از انتخاب اسم جدید باز یه شاعر درپیت و یه خواننده ی درپیت تر پیدا شدند و دوباره حس الانت بهت دست داد تکلیف چیه؟
از شما بعیده سمیرا 
اسمت خیلی هم قشنگه
 دیگران که میشنوند باید شعور داشته باشند

پاسخ:
این که برای شوخی بود و من هم اسمم رو عوض نمیکنم
اون خواننده هم اونقدر درپیت بود که آهنگش طرفدار پیدا نکنه
ولی برخورد شما اصلا درست نبود
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۴ یاشل.ماجراهای خواستگاری
یه سرچی زدم تو گوگل 4 تا آهنگ به اسمت یافتم خیلی جالب بود.هیچکدومم نشنیده بودم.ولی خوبه که به اسمت اهنگ خوندن.اسمتم قشنگه عوض نکن محمد یوسفیم میگه خخخ
پاسخ:
دیدیییییی!یاشل جون دیدی چه آهنگاییه؟؟؟نمیدونستم بخندم یا گریه کنم
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۵ شـاهـ پـَری
به نظرم اسم وقتی در موردش آهنگ می خونن خز می شه.مثل اسم من که اندی چند وقته گیر داده روش.پریا :/ 
پاسخ:
منم موافقم...بجای اسم مثلا بگم بانو و خانوم و دختره و اینا چه اشکالی داره آخه؟؟؟!!!

 سلام
 من ک نفهمیدم چرا گفتی برخوردم درست نبوده
 به هر حال معذرت میخوام از برخورد نادرستم

باهاتون موافقم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی