تو نیستی که ببینی

97

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

دخترهای رویایی

همیشه به بدترین شکل ممکن ضربه خواهند خورد

کسانی شبیه به من

که همه چیز را با خیال فانتزی خود رنگ بندی میکنند

دخترهای رویایی

همیشه ساده ترین ها هستند

نه به دنبال تفاوت های آنچنانی اند

نه دلشان لک میزند برای کارهای عجیب غریب

گاهی

فقط گاهی دلشان یک پیاده روی طولانی در هوای بارانی میخواد

و لباس گرمی رو شانه هایشان

که بوی ادکلن تلخ مردانه بدهد

و نهایت تفریحشان

شعر خواندن

کنار شومینه ی کوچک خانه است

دخترهای رویایی

شاید چترهایی رنگی هم داشته باشند 

و مثل من از خیس شدن خوششان نیاید

شاید هم هرروز صبح در آینه

دنبال خود گمشده شان میگردند

دخترهای رویایی

مظلوم می شوند

درست وقتی که دلشان مهربانی میخواهد

با طعم دستهای گرم یک مرد

که دزدکی دستهای کوچکشان را نوازش میکند

.

.

.

من یک دختر رویایی ام!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۱
sami ra

نظرات  (۳)

من خیلی رویایی ام...
پاسخ:
:(
:))
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۷ روشنا ی صبح
با این حساب من اصلا دختر نیستم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی