تو نیستی که ببینی

104

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

نزدیک عید که میشه

شلوغی خیابون رو دوست دارم

اینکه همه در تکاپو میفتن و دوس دارم

اینکه همه تا حداکثر ساعتی ک میشه تو خیابونن و دوست دارم

اگه به من باشه هرروز بعدازظهر میرم بیرون و مردم و تماشا میکنم

خریدی ندارم

ولی از دیدن خرید کردن بقیه لذت میبرم!!!

از همه جالبتر این روزا

تازه ازدواج کرده ها هستن

دختر و پسرایی که با کلی ذوق و عشق میان خرید میکنن

به هم لبخندای خوشگلی میزنن و دست همدیگه رو محکم میگیرن

از همه بدتر هم اون قشری هستن

که حقوق و عیدیشون

کفاف این قیمتهای نجومی رو نمیده

از این مغازه به اون مغازه در پی یه جنس مناسب و ارزون قیمتتر میگردن

بچه هایی که پشت مامان باباهاشون گریه میکنن 

و بهونه ی جنس مورد نظر و میگیرن

باباهایی که سراشون پایینه

مامانایی که محکم دست بچه رو گرفتن و اگ چاره داشته باشن وسط خیابون بچه رو هم میزنن

کاش یکم به فکر همدیگه باشیم...

به هم کمک کنیم

کاش کاری از دست من برمیومد


+چندوقته نبودم

معلوم نیست دفعه ی بعد کی بنویسم

حالم خوب نبود و نتونستم بخونمتون و نظر بدم!

به اینکه حالا همچین نظرای مهمی هم نمیذاشتم بگذرین!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
sami ra

نظرات  (۵)

ولی اینجا جز وبلاگایی هست که هر موقع به روز میشه من میخونمش...حتی اگر هیچی نگم...:-* 
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۵ ✿✿ یاشل ✿✿
جالبه تو از ویژگیای مثبت شب عید گفتی در حالیکه من بیشتر ذهنم رو منفیاش میگرده.اصلا تحمل شلوغی و ترافیکو ندارم 
نه تروخدا بیا برو بازم خرید کن :دی

واقعا خیلی سخته یه عده این روزا فقط حسرت میخورن :(
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۶ شـاهـ پـَری
من عاشق این روزام.عاشق دیدن جنب و جوش مردم.

ولی کاش به جای خونه تکونی و این همه خرج اضافه،رسم های دلنشین دیگه هم داشتیم..خدا می دونه از سر تقصیر این گوشی ها و پا گرفتن برنامه ها تو این سال،امسال عید دیدنی ها چه طوری بشه..
چقدر خوب بودن اینایی که گفتید :)

شد یاد/اوری برای همه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی