تو نیستی که ببینی

107

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ

سالی که نکوست از بهارش پیداست

کلا از همین اول سال همش بحث و جنگ و جدل و قیافه گرفتن بود که نصیبمون شده

خدا به داد برسه تا آخرش

یعنی میترسم یه جنگ داخلی صورت بگیره

تعطیلات خوش گذشت؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
sami ra

نظرات  (۳)

:))
ما هم مریض شدیم همین اول سالی!
خوبههه بدنیس!;-) 
پاسخ:
بد نیسسس
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۴ ✿✿ یاشل ✿✿
سلام.
سال نو مبارک
عیدتم مبارک
همیشه اول سال از این بگو مگو ها هست.بیخودی تلقین منفی نکن.ایشالا سال خوبی برات باشه
به من که بخور و بخوابش خوش گذشت 
پاسخ:
من که از خدامه سال خوبی باشه
من دارم دیوونه میشم ازین عید..خسته شدم انقد کار کردم..این علی هم مخ منو خورده :|
پاسخ:
معلومه!
من بیکارم.بیا جاهامون عوض

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی